Winkelwagen € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

 

retourneren
Retourneren


Het door u gekocht artikel kunt u binnen 30 dagen na ontvangst retourneren mits de goederen niet gebruikt en/of beschadigd zijn. De kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening, en worden niet door ons vergoed.

Op voorwaarde dat u ons retourlabel gebruikt rekenen we €6,- per retourzending. De retourkosten verrekenen we met uw aankoopbedrag. (Heeft U een klacht of reklamatie mbt een bestelling volg dan de stappen die vermeld staan onder Reklamatie onderaan op deze pagina.)


Volg onderstaande stappen om een product aan ons te retourneren:

1: Vraag uw retour eerst per email bij ons aan.
U ontvangt daarna van ons een email bericht met in de bijlage een verzendlabel waarmee u de zending aan ons magazijn in Nederland kan retourneren. We rekenen €6,- per retourzending. Dit bedrag wordt met uw aankoopbedrag verrrekend.

Stuur uw aanvraag voor een retournummer naar: moc.erotsgrebnra@neruoter

2:
Bij de levering zat er ook een pakbon in de doos, U kunt op deze pakbon de reden van retour aangeven en tevens welke producten u retourneerd. Vul de pakbon in en plaats deze samen met het artikel in de originele
doos.

3: Plak de doos zorgvuldig dicht en breng vervolgens ons retourlabel aan.

4: Breng het pakket naar de dichtsbijzinde Bpost vestiging en geef het pakket daar af. Bewaar goed uw verzendbewijs!


Belangrijk!
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

De zending dient voorzien te zijn van ons retourlabel
• Of de zending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
Het artikel dient in originele verpakking retour worden gestuurd.
Als het geretourneerde artikel gebruikt of beschadigd is behoudt Arnberg zich het recht het aankoopbedrag niet (volledig) te vergoedenen/of het artikel naar u terug te sturen.
De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening. Eigen risico houdt in dat Arnberg niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.


5: Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, sturen we U een e-mail ter bevestiging van ontvangst. Dit is meestal binnen enkele werkdagen. We maken het bedrag voor het geretourneerde product binnen enkele dagen (maximaal 14 dagen) over op uw bankrekening.

 

 

Reklamatie

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail moc.erotsgrebnra@neruoter ‎  aan ons door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

In het geval van een benodigde retourzending, bijvoorbeeld in het geval van een verkeerd geleverd artikel of andere reklamatie, betalen wij de kosten voor het retourneren. Meld daarom uw retour altijd van tevoren bij ons aan. 

Volg de onderstaande stappen bij een reklamatie:

1: Stuur ons een email met daarin de omschrijving van uw klacht. vermeld altijd uw naam en ordernummer en het betreffende artikel zodat we uw gegevens erbij kunnen nemen.

2: U ontvang vervolgens van ons binnen enkele dagen een bericht, en indien nodig een retourlabel waarmee U het artikel kostenloos aan ons kunt retourneren.
.

 

 

Artikelen Ruilen

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een artikel te ruilen tegen een ander artikel. We verzoeken U een nieuwe bestelling te plaatsen en te betalen. Eerder geretourneerde artikelen worden apart verrekend.

Terugbetaling

We maken het bedrag voor het geretourneerde product binnen 14 dagen over op uw bankrekening, mits het artikel ongebruikt, niet beschadigd en/of gewassen is en in originele staat verkeerd. Als een geretourneerd artikel niet voldoet aan de bovenstaande eisen, behoud Arnberg het recht om het geretourneerde artikel te weigeren.

Op maat gemaakte Kusssen of Hockers

Wanneer U kussens of hockers op maat laat vervaardigen, worden deze op basis van de door u aangegeven specificaties gemaakt en derhalve niet retour genomen. Het is van groot belang dat u zeker bent over de gekozen maten en de door u gewenste kleuren en/of opties. Omdat wij een op maat gemaakt kussen of hocker pas in productie nemen als u de bestelling heeft geplaatst, vervalt de gebruikelijke zichttermijn en afkoelingsperiode. Uw maatwerk kussen of hocker wordt geheel naar de door U aangegeven voorkeuren gemaakt.